Pomagam gdy…
Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu organizacjami, szkoleniach
i doradztwie, pomagam w:
ZARZĄDZANIE I ORGANIZACJA
- opracowywaniu i wdrażaniu zmian w organizacji
- diagnozowaniu atutów i słabych stron przedsiębiorstwa
- zbieraniu i systematyzowaniu danych o konkurencji
- tworzeniu planów strategicznych
- mierzeniu wyników działalności, nie tylko finansowych
- optymalizacji kosztów
- tworzeniu budżetów
- wyznaczaniu celów i systemu monitorowania wyników
- optymalizowaniu organizacji pracy
ZARZĄDZANIE LUDŹMI
- tworzeniu efektywnych systemów motywacyjnych i wynagrodzeń
- diagnozowaniu styl zarządzania,
- tworzeniu i wdrażaniu zasad oceny,
- tworzeniu i wdrażaniu planów rozwoju dla pracowników
KOMPETENCJE HANDLOWE I MARKETING
- tworzeniu strategii sprzedaży
- ocenie możliwości i kompetencji pracowników sprzedaży
- wprowadzaniu zasad i profesjonalizacji obsługi klienta
- badaniu i diagnozowaniu klienta
- przygotowywaniu planów promocyjnych,w określaniu i wdrażaniu skutecznych zasad zarządzania działem handlowym
ZASADY WSPÓŁPRACY
Decydując się na współpracę:
- masz gwarancję, że otrzymasz obiektywną informację zwrotną o swojej firmie, bo ja ocenię ją z dystansu,
- możesz zrealizować to, czym do tej pory nikt z firmy nie mógł się zająć ze względu na brak czasu lub kompetencji,
- korzystasz z mojego wieloletniego doświadczenia w pracy z różnymi firmami.
Zanim rozpoczniemy zasadniczą współpracę, przeprowadzam audyt organizacji:
- W wyznaczonym czasie obserwując firmę w codziennym funkcjonowaniu, analizuję wszystko to, co jest niezbędne do zdiagnozowania obszarów do poprawy.
- Następnie przygotowuję szczegółowy raport zawierający wnioski z audytu.
- Po ustaleniu obszarów przyszłych działań, przygotowuję szczegółowy plan. Określam ile godzin należy przeznaczyć na poszczególne działania.
- Dzięki temu możemy stworzyć szczegółowy harmonogram prac (czas trwania i terminy zakończenia), określić spodziewane efekty.
Generalne zasady mojego działania:
- Wszystko, co jest możliwe, przy moim wsparciu, realizują członkowie organizacji. Dzięki temu, po zakończeniu projektu wiedza i umiejętności zostają w firmie
- W trakcie projektu na bieżąco oraz w formie zaplanowanych szkoleń dzielę się aktualną wiedzą z danego obszaru. Po szkoleniach wspólnie z uczestnikami opracowujemy szczegółowy plan wykorzystania nabytej wiedzy w codziennej praktyce. Dzięki temu ludzie jeszcze bardziej rozumieją wprowadzane rozwiązania, a zdobytą wiedzę wykorzystują w bieżącym działaniu
- Wspieram we wdrażaniu wspólnie zaprojektowanych zmian, tzn. uczę jak je wprowadzać i udzielam na bieżąco informacji zwrotnej
- Dostosowuję swój styl pracy do potrzeb i oczekiwań współpracowników,
- W trakcie projektu jestem u Ciebie w firmie, poza tym macie ze mną kontakt telefoniczny i mailowy
- Dobrze poznaję swoich klientów. Mogę więc polecać ich sobie wzajemnie – promuję ideę networkingu biznesowego